2,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46559
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1788
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد موقعيت باغ شاهزاده ماهان كرمان

دانلود تحقیق درمورد موقعيت باغ شاهزاده ماهان كرمان

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد موقعيت باغ شاهزاده ماهان كرمان

با دانلود تحقیق در مورد موقعيت باغ شاهزاده ماهان كرمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق موقعيت باغ شاهزاده ماهان كرمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق موقعيت باغ شاهزاده ماهان كرمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد موقعيت باغ شاهزاده ماهان كرمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

• مختصات جغرافيايي
باغ شاهزاده ماهان داراي مختصات جغرافيايي30 درجه و 4 دقيقه عرض‌شمالي‌و57 درجه و 17 دقيقه طول شرقي مي‌باشد.


 

 

 

ارتفاع اين منطقه از سطح درياي آزاد 1850 متر است. با توجه به اين كه باغ شاهزاده در دامنة كوه جوپار قرار گرفته است ، از ارتفاع2000 متر از سطح درياي آزاد برخوردار است.
باغ شاهزاده در فاصلة 35 كيلومتري جنوب شرقي شهر كرمان و در فاصلة 6 كيلومتري شهرماهان در مسير جادة كرمان – بم در نزديكي ارتفاعات جوپار بنا گرديده است.
واقع شدن منطقه در مسير عبوري كرمان به بم و در مسير جاده كهن ابريشم از عواملي است كه اين محل را براي احداث يك باغ اشرافي مناسب مي‌ساخته است.

آب وهواشناسي و اقليم

اختلاف فاحش درجه حرارت شب و روز از جمله مشخصات اقليمي محدوده است. حداقل درجه حرارت در ايستگاه هواشناسي 33/13 درجه و حداكثر آن 16.25 درجه مي باشد. متوسط بارندگي ساليانه 77/184 ميلي متر، متوسط تبخير ساليانه 47/17 ميلي متر، متوسط رطوبت هوا 31 درصد و متوسط سالانه تابش آفتاب (متوسط تعداد ساعات آفتابي به كل ساعات تئوريك) 64/0 مي باشد.مشخصات سه باد اصلي به اين قرار مي باشند : باد شمالي كه در اصطلاح محلي باد پايينناميده مي شود، باد جنوبي معروف به باد بالا و باد شمال شرقي كه به باد شهداد شهرتدارد.
• زمين شناسي دشت ماهان

در دشت دامنه شمالي كوه بلند جوپار و دامنه غربي كوه پلوار متشكل از آهك هاي كرتاسه قرار گرفته است. اين رسوبات كرتاسه از نظر وسعت و از نظر منابع آب مهم مي باشند و رسوبات فوق توسط رسوبات ضخيم ديگر پوشيده مي شوند كه فاسيس آن از جنوب شرق به شمالغرب تغيير مي نمايد و جنس آن عمدتاً از فليش بوده كه از لايه هاي آهك – مارن – ماسه سنگ – سيليت استون و شيل تشكيل شده است. در كوه جوپار اين آهك هاي كرتاسه توسط كنگلومراي پليوسن و دركوه پلوا ر توسط سازندهايي از ماسه سنگ و شيل و گچ متعلق به ژوراسيك پوشيده شده است.البنه بايد توجه داشته باشيم كه حركت رسوبات بادي در شمال ماهان زمينهاي زراعتي را تهديد مي‌كند و خطراتي را به همراه مي‌آورد. در نتيجه بايدبه روش‌هايي اين رسوبات بادي تثبيت شود .كيفيت آب در اين دشت مطلوب مي‌باشد و شرايط خاكي خوبي نيز دارد .بايد توجه داشت كه موقعيت بررسي منابع آب دشت كرمان همراه دشت ماهان بنام دشت كرمان – ماهان توصيفمي‌شود و شرايط تقريباً مشابهي دارند.


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر