30,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32746
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1589

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صنعت مسافرت و جهانگردي

دانلود تحقیق درمورد صنعت مسافرت و جهانگردي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد صنعت مسافرت و جهانگردي

با دانلود تحقیق در مورد صنعت مسافرت و جهانگردي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صنعت مسافرت و جهانگردي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صنعت مسافرت و جهانگردي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صنعت مسافرت و جهانگردي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:334 صفحه

قسمتی از فایل:

 

فصل اول: تعاريف و مفاهيم جهانگردي

صنعت مسافرت و جهانگردي به عنوان بزرگ‌ترين و متنوع‌ترين صنعت در دنيا به حساب مي‌آيد. بسياري از كشورها اين صنعت پويا را به عنوان منبع اصلي درآمد، اشتغال زايي، رشد بخش خصوصي و توسعه ساختار زيربنايي مي‌دانند. صنعت جهانگردي در سراسر دنيا، به ويژه در كشورهاي در حال توسعه، كه شكل‌هاي ديگر اقتصادي مانند توليد يا استخراج منابع طبيعي به صرفه نيست، بسيار مورد توجه مي‌باشد.

مردم به دليل متعدد و مختلفي به مسافرت مي‌روند. رشد سريع و قدرتمند جهانگردي در مدتي نسبتاٌ كوتاه، باعث شده است كه تأثير فراواني بر مسافرت‌هاي تجربي بگذارد. در ابتدا، مسافرت و جابه‌جايي به مكان‌هاي دور، بعيد به نظر مي‌رسيد و از نظر مالي بيشتر مردم توانايي اين كار را نداشتند. ميهمانخانه‌ها و رستوران‌هايي در نقاط مختلف به صورت يكي از اقلام عمده بودجة شهرهاي بزرگ درآمدند م همگي درصدد ايجاد مكان‌هايي كنار فرودگاه‌ها راه‌هاي اصلي و مناطق روستايي برآمدند. خدمات مهمي كه ‌آژانس‌هاي مسافرتي و دست‌اندركاران و متصديان امور مسافرتي ارائه مي‌دادند، و كارهايي را كه دفاتر گردشگري در بخش دولتي انجام مي‌دادند و سرانجام فناوري پيشرفته، همه باعث شدند كه مسافران بالقوة كنوني بتوانند سفرهايي سالم، بي‌خطر، آرام و لذت‌بخش انجام دهند.


30,000 تومان