دانلود تحقیق درمورد مقايسه اضطراب ميان دانشجويان دختر و پسر

دانلود تحقیق درمورد مقايسه اضطراب ميان دانشجويان دختر و پسر

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد مقايسه اضطراب ميان دانشجويان دختر و پسر

با دانلود تحقیق در مورد مقايسه اضطراب ميان دانشجويان دختر و پسر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقايسه اضطراب ميان دانشجويان دختر و پسر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقايسه اضطراب ميان دانشجويان دختر و پسر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقايسه اضطراب ميان دانشجويان دختر و پسر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:68 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

اضطراب يكي از شايعترين اختلالات انسان است و به قول Avden قرن 20 قرن اضطراب مي باشد.

اگر چه اضطراب و دلهره از زمان هاي گذشته به عنوان يكي از اختلالات عمده شناخته شده است. با اين وجود تنها چند دهه اخير به عنوان يك مسئله جدي مورد توجه روان پزشكان و روان شناسان و ديگر دست اندر كاران بيمارهاي رواني قرار گرفته است .

اضطراب بهايي است كه بشر كنوني براي تمدن مي پردازد به نظر مي رسد كه در اين عصر به اصطلاح تمدن مشكلات انسان همواره روبه تزايد بوده اسن. جنگها ، زندگي شخصي و خانوادگي بشر را به مخاطره انداخته اورا در ادوه و نا آرامي اجتماعي رها ساخته است. جزر و مدهاي اقتصادي و تغييرات تكنولوژيايي تاثيرات خود را به صورت بيكاري ، از دست دادن موقعيت هاي شغلي و فقر و تنگدستي براي ميليونها تن از افراد بشر نمايان ساخته است. انفجار جمعيت ، مسائل و تنشهاي اجتماعي خاصي را به همراه داشته است.

آلودگي هوا و محيط زندگي و اجتماعي به طرز خطرناك كوجبات اضمحلال ، فساد و فرسودگي بشر را فراهم ساخته امنيت رواني آنان را به مخاطره انداخته است. جامعه شهري با تحرك زياد و نامشخص خود ، نبود روابط خانوادگي نزديك و وسيع ، فشار رواني فزاينده اي را برافراد تحميل نموده است. ازداوج هاي ناموفق و ناخشنود كننده ازهم گستگي خانوادگي ، طلاق و داغ هاي هيجاني كه بروالدين و كودكان باقي مي گذارند، ناراحتي هاي بشر كنوني را افزايش داده اند . توجه به معنويات جاي خود را به رقابت هاي افراطي و جلوه هاي خيره كننده زندگي صنعتي بخشيده و اضطراب بشر كنوني را عميق تر ساخته است.

اضطراب پديده رواني و مفهومي نظري روانشناسي است كه در آن شناخت و عاطفه دخالت اساسي دارد.

اضطراب وقتي بروز مي كند كه فرد نتواند فشار ئ تهديد حاصله را دفع يا با طريقي مناسب با آن كنار بيايد .

تشديد شرايط اضطراب و يا استمرار آن موجب بروز علائم گوناگوني چون خستگي افسردگي ، گناه ، سردرد ، مشكلات جنسي ، احساسات كهتري و بي كفايتي مي شود . در چنين شرايطي يا خود شخص تصميم مي گيرد به روانكاو يا به وي توصيه مي شود كه به روانشناس مراجعه كند

4,000 تومان